12 Ağustos 2008 Salı

Dream Evil – “United” – 2006

FIRE, BATTLE IN METAL … Yoğun bir heavy metal soundu ve sonuna kadar gaz bir albüm. Yeni dönemde çıkmış olan heavy metal gruplarından en çok bana Manowar’ı hatırlatan bir grup. Ancak bu noktada yanlış anlaşılmak istemem. Grubun sadece sözleri Manowar’umsu geri kalan kısmı ise Judas Priest diyebilirim. Vokalist elemanın performansı çok iyi ve Dream Evil’ı alıp götürüyor. Yer yer giren melodik kısımlar ve gaz rifler insanı coşturmaya yetiyor. Ortada içi boş bir müzik yok ve bana inanın bu grup iyi. Kendilerini ilk başta youtube izlemiştim ve açıkçası çokta ilgimi çekmemişti. Albümü edindikten sonra anladım ki üzerinde çalışılmış ve övgüyü hak eden bir grup. Çokta fazla anlatmama lüzum yok. Youtube’da direk Dream Evil yazın ve izleyin. Bununlada yetinmeyip albümü alın. Bana inanın pişman olmazsınız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder