14 Ağustos 2008 Perşembe

BİR EFSANEYİ YAŞAMAK

Tarih 13/07/2008; yer Kuruçeşme Arena ....
Toplandık arkadaşlarla aldık biraları içtik, içeri girdik, heyecanla beklioruz..
Saatlerimiz 21:10 u gösteriodu ki rob un sesini duyduk.. Yaklaşık 1,5 saat sürecek olan konser başlamıştı.. Evet grup elemanları yaşlanmıştı, biz genç hallerini göremedik, ama 20 lik delikanlı gibiydiler hepsi de.. Performans süperdi. Rob un sesinde bence hiçbir sorun yoktu(yaşlandı sesi de zayıfladı diye dedikodular vardı da:))), özelliklede painkiller ve sinner söylediğinde gerçekten rob un o güçlü sesini boğazı inletti... Sanırım konserdeki en büyük şov hell bent for leather çaldığında rob un sahneye motosikletle çıkmasıydı( ben hep nezaman motosiklette ne zaman çıkcaklar die bekledim) painkiller çalıp kalabalığı çoşturup gittler önce nereye gittiler diye kendi kendime sorarken bir anda duyduğum motosiklet sesiyle beklediğim an geldi işte dedim.. Bu arada Scott konser boyunca bagetleri sürekli havaya attı attı tuttu, bi ara sadece onun hareketlerini izler buldum kendimi..Ve konserin son bölümünde Rob elinde Türk Bayrağı ile çıktı sahneye herkese aynı anda ' lalalala ' gibi şeyler söyletti.. çok eğlendim açıkcası.. bu arada hatırladığım kadarıyla çalınan parçalar;
angel, painkiller, sinner, eat me alive, the hellion, you've got another thing comin, breaking the law, prophecy,metal gods..
Judas Priest Türkiye 'de tarih yazdı ben de şahit oldum:))

4 yorum:

  1. Güzelmiş valla. Neyse Aslımla bizde gideriz bir gün. Üzülmüyorum yani :)

    YanıtlaSil
  2. tabe yaa zaten sizsiz pek bi eğlenceli olmadı:))
    hep beraber londra konserine gideris bir gün..

    YanıtlaSil
  3. vay be 2 sene geçmiş üzerinden:)) ne kadar içten dilemişsek 2 ay sonra hep beraber bir konsere gitcez. Judas Priest olmasa da sonuçta hep beraber olcak dimi:)

    YanıtlaSil
  4. evet gerçekten güzel olacak. biraz kafayı dağıtalım. tüm ekip orada takılırız.

    YanıtlaSil