3 Kasım 2009 Salı

Angel Metal Fest-3


Ankara'da güzel bir etkinlik... İnternette dolaşırken gözüme ilişti ve sizlerle paylaşmak istedim. Birbirinden güçlü grupları ağırlayan konserler 8-15 kasımda Ankara Yolcu Bar'da... Diğer bilgileri organizasyonu düzenleyen isimden aktarmak istiyorum.

"8- 15 Kasım 2009 tarihlerinde Ankara YOLCU ROCK BAR''da yapılacak olan ve Ankara'nın sayılı gruplarının sahne alacağı ANGEL METAL FEST-3'de sizleri de izleyiciler arasında görmek bizler için mutluluk kaynağı olacağı gibi umuyoruz sizler için de güzel olacaktır.

08 Kasım 2009 Pazar, Saat: 16:00
15 Kasım 2009 Pazar, Saat: 16:00
Giriş : 10 TL"
http://www.facebook.com/event.php?eid=90342719978&ref=nf


2 yorum:

  1. hmmm iyi gruplar görüyorum burada evet ben o sırada Ankarada olucam fakat 2. ne gidemeden izmire dönücem.. benim için de güzel olur önce giderim dinlerim 2 biramı içerim sonra da akşamına gelir kritiğini yaparım.. : )

    YanıtlaSil
  2. Güzel olur vala abicim. Bekliyorum yazıları.

    YanıtlaSil