19 Ocak 2009 Pazartesi

Napalm Death - Yeni Albüm

Yakında çıkaracak oldukları Time Waits For No Slave adlı albümlerindeki tüm parçaları kendi myspace sayfasında yayınlayan Napalm Death, gerçekten oldukça sıkı bir çalışma hazırlamışlar. Tüm albümü dinlemek için buraya tıklayabilirsiniz... Yok kardeşim ben albümü de satın almak istiyorum diyorsanız buraya tıklayarak 10$ gibi bir fiyatla internetten alabilirsiniz... Unutmadan parça listesini de vermek istiyorum...

"Strong Arm / Diktat / Work To Rule / On The Brink Of Extinction / Time Waits For No Slave / Life And Limb / Downbeat Clique / Fallacy Dominion / Passive Tense / Larceny Of The Heart / Procrastination On The Empty Vessel / Feeling Redundant / A No-Sided Argument / De-evolution Ad Nauseum"

2 yorum:

  1. haber için teşekkürler..napalm death bu ay headbang dergisine konuktu,iyi bir röportajdı..istanbul konserlerine gidemedim ve üzüldüm...bu albümü en kısa zamanda dinlemek farzdır:)

    YanıtlaSil
  2. istanbul konserine ben de gidemedim ve binlerce kez lanet olsun buna yalnız zannedersem tribundergi forumlarından konserin tamamı indirilebiliyordu

    YanıtlaSil