22 Ekim 2008 Çarşamba

Almora Konseri

2002 yılında senfonik rock müzik yapan Almora çıkardıkları 'Standing Still & Cyrano' ep sini çıkararak hayatımıza girmişti. Cyrano beğeniyle dinlediğimiz bir parçaydı. O zamanlarda Dream TV de yayınlanan Yüksekses programından Almora' nın Kemancı daki konseri için bilet kazanmıştık :)) Ancak konserde istediğimizi bulamadğımızı üzülerek belirtiyorum. Fakat yıllar geçtikçe Almora 'nın daha güzel parçalar yaptığını görmek beni sevindirmişti. Açıkçası Türkiye ' de ki bu tür oluşumları seviyorum. Bizde de gayet yetenekli , başarılı gençler var diyebiliyoruz. Neyse konser başlığıyla başladım hikaye anlatıyorum :)) Yine Almora'nın konseri var arkadaşlar ve inanıyorum ki bu sefer umduğumuzu bulabileceğiz. Son albümleri 'Kıyamet Senfonisi' yayınladır. Söylenenlere göre müzik listelerinde sıraya falan girmiş hatta 1. olmuş bu albüm... Eee biz de ne yaptık oturduk dinledik tabi... Beğendim ben açıkcası. Neyse bu albüm tanıtımı için 28.10.2008 tarihinde saat  21:00 da Balans Jolly Joker de bi konser verecek. Fiyatlarda gayet uygun 18 ytl... Hafta içi eğlenmek için güzel bir fırsat derim ben :)) Şimdiden herkese iyi eğlenceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder